lördag 5 juli 2008



Det blev lite sent igår så jag orkade inte skriva något. Jag var till Stan i går på sjukgymnastik sista gången inför semestern, men jag ska fortsätta igen i augusti. Så när jag kom hem och ätit så la jag mej i soffan ute på altanen och lyssnade på min ljudbok. Men jag vaknade av att det skramlade i köket och att det var tyst i hörde ingen som pratade i mina öron ha ha det var slut på skivan vet inte när jag somnade men jag var bra paff när jag vaknade av skramlet i köket. Det var svettigt att kuta i stans mataffärer innan man var klar med alla inköp man måste fixa när man åker, man vill ju få med sej allt för här hemma handlar man det nödvändigaste. Det är synd att det ska behöva vara så men jag är tvungen att titta i min plånbok vart jag har råd att handla.




Idag har jag putsat fönstren i köket och torkat av alla skåp, det behövdes tyckte det var på tiden det gror ju igen om ingen annan plockar och plockar så nu är det fint igen några dagar förhoppningsvis. Jag får ta ett rum åt gången man orkar ju inte på samma sätt som förr och skulle jag göra mera så har jag huvudvärk dagen där på och det är det inte värt. Den värken jag har i kroppen den kan jag hantera men tar det huvudet då är det natten.
Sen i eftermiddag var vi ut till min kusin och fikade, fick träffa hennes pappa och det var ju kul det är så sällen en annan träffar honom. Sen var det hem och laga mat och mest jag höll på med maten ringde min mobil då har jag glömt att jag skulle på partylite idag. Så jag åkte ner när jag ätit men det kom bara jag så det var ju lite snopet, men så kan det bli ibland. Sen var det ju mycket annat runt omkring byn idag så det kan ju ha sin förklarning. Är nog lite svårt på sommaren att ha partyn och så en lördag det kanske går bättre en söndag för då är kanske alla hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du hur ska de gå att gå upp på morgonen hahah men de brukar gå bra när man väl kommit upp,men som tur är så behöver jag inte bry mig om nåt som ska fixas har bara mig själv..Ja man kommer nog att bli riktigt utskälld haha..ha de bra nu och sköt om dig..ja de var kul att ni kom idag och att du fick träffa pappa också.vad skönt att sova ute på altan..Kram kram Kussen