torsdag 12 juni 2008


PHU vilken dag, känner mej sån som på bilden. Har varit på sjukgymnastik och så pratat med min samtalsterapuet. Sen efter det så åkte jag och hämtade min dotter som nu har sommarlov. Jag åkte hemifrån vid 11 tiden och var hemma vid halv 7 ikväll så jag känner mej sliten. Min son har varit brandvakt idag också han och en kille han sätter plant med åkte hemifrån 05,15 och var hemma vid sju ungefär, han var lite kinkig när han kom hem och det kan jag förstå för nu har de jobbat både natt och dag. I morron ska de sätta plant sen får vi se hur det blir under helgen om det sak ut något då. Det är lite otäckt med alla skogsbränder som härjar lite över allt. Man är allt bra maktlös mot eld och vatten har inte så mycket att säga till om där. Naturens krafter rå vi inte på, hur mycket vi än försöker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får vila dig under helgen då. Och att grabben också får vara ledig.Kram