lördag 14 juni 2008



Phu nu har jag städat i hela huset, ja jag började igår med nedervåningen och så tog jag övervåningen nu idag. Men nu är det städat i alla fall så nu får det vara bra. Jag var med min svägerska som sällskap när hon körde ungdomarna på Björn Rosenström igår. Vi satt i bilen för ingen av oss hade lust att gå in, men det gick det också. Det regnade också i mellan åt så det var nog härligt med mygg och knott. Mygg fick jag nog av förra helgen när vi var på crusing. Men myggen går väl an men knotten dom kan ju göra en galen de kryper ju in vartsom helst.

Ja men vet ni, när jag var nere i köket hörde jag hur det dumpade uppe på övervåningen. Så när jag kom upp så lekte Findus (vår katt) med något och var det inte en liten fågelunge han tagit "förbaskade katt". Det måste han ha gjort ute på balkongen för in kom han då inte med någon. Han kröp under sängen med den och med det samma så ringde telefonen. Mest jag pratade så måste han ha ätit upp den för jag hittar då ingen fågel någonstans, jag har letat och torkat golven, för inte vill jag då ha döda fåglar inne.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jäval katt hahahaa,han är rolig findus.Jaha satt ni i bilen jag trodde ni åkte emellan?ja jag har också börjat städa men de går sakta.har bara gjort färdigt badrummet,och dammat köket.kram kram kussen