söndag 15 juni 2008


Nu på eftermiddagen var jag och min dotter upp till graven och tittade. Det var så fint, nejlikan som jag planterade har blivit jätte fin. Vi cyklade upp det är ca 3 km men uppför backen gick vi. Har inte gjort något speciellt idag annars. Vilade en stund efter maten låg och lyssnade på min bok, nu börjar det bli riktigt spännande. Sen ringde min kusin så vi pratade en lång stund, vi har så mycket att prata om. Jag har börjat brodera på en vepa som det ska vara svalor på och en kyrka så få se hur den blir när den är klar. Tycker om att brodera det är roligt lite terapi jobb för man måste ju räkna rutorna man ska brodera. Gubben har varit till Tyngsjö och hälsat på han hade min matta med hem som min moster vävt och den var då jätte fin den går i grönt så den ska jag lägga på till minsommar.

Inga kommentarer: