måndag 16 juni 2008


Idag har jag varit och klippt mej, topparna bara har tänkt spara håret så det blir långt, jag har kommit en bit på väg. Var till biblioteket lite tidigare idag, började kl 12,00-14,00 annars har jag kl 14,00-16,00. Så det gick ju bra vi hade pizza till middag idag, jag gör egen pizza tycker den är så himla god(recept från viktväktarna). Men i morron ska jag börja min vanliga tid kl 14,00 tycker det är en bra tid då hinner jag vakna och inte behöver jag jäkta något heller. Ja vi får se hur det går sen fram i höst men dit är det långt inget jag ska oroa mej för nu den dagen den sorgen som det heter. Min kusin var hit en snabb is hon såg då så hängig ut så, men hon skulle åka hem och lägga sej och vila det behöver hon då verkligen. Hon är allt tapper som hon har kämpat sen bil olyckan med sjukvården, arbetstäningar och utredningar som hon varit på. Ja, jag vet inte allt hon varit med om. Det är nu fyra år sen olyckan och hon kämpar än, och så finns det dom som är avundsjuk. Dom vet inte vad dom är avundsjuka på för dom skulle bara veta hur det är, ibland har man fullt upp med att fungera en hel dag, men visst fins det bättre dagar när allt flyter fram men det är upp och ner som en bergodalbana.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för ditt stöd du är så snäll..Ja du blev så fin i håret så,de var som jag sa man kan ju inte vara fin hela tiden man lär ju göra sig snygg emellanåt.Jo idag har jag lite större ögon än igår men de är inte riktig stora än,dom känns lite hängiga än,men de är på väg åt rätt håll.ja fy fan vad man får kämpa med allt livet är en strid och än så har de inte blivit lugnt men men man går bara starkare ur allt kämpande,kram kram kussen är så glad att du finna