onsdag 4 juni 2008



Nu i eftermiddag har jag varit ner till min väninna och hjälpt henne med smörgåstårtorna hon ska ha till studenten. Tänk att hennes minsta tar studenten inte klokt vad tiden går. Vi har varit bästa vänner i 41 år tänk vad tiden ändå går. Vi har haft mycket skoj under alla år och aldrig har vi varit osams mer än att den ena han aldrig mer än hem så ringde man och så var allt bra igen. Men det är skönt vi behöver inte träffas varje dag, det kan gå veckor ibland och ändå så känns det aldrig långt emellan. Ibland kan det kännas som om vi sågs igår fast det kan vara veckor sen senast. Fast nu så träffs vi nästan varje dag, för jag är på hennes jobb några timmar fyra dagar i veckan. Sen ringde min kusin så hon var hit på kvällsfika och hon är min favorit kusin. Hej svej syns i morron.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är de härligt med sånna vänner,dom finns där fast man inte kanske träffas jämt,men de är ens vänner ändå.Men nu får ni träffas mycket som sagt,men måste vara skönt att jobba med sin vän.I love you to kram kram kussen