torsdag 5 juni 2008


Idag när jag cyklade till jobbet så stannade jag till vid kiosken och köpte mej en glass, blev så sugen så. Nu har min son åkt till sin Amanda och min dotter kom nyss hem. Hon har varit bjuden på sin kusins killes student. Jag ska ner till min väninna och äta smörgåstårta om en stund. Tänk man är inte så speciellt hungrig nu när det är så här varmt. Grillade korv och kycklingburgare när jag kom hem. Ja det blir långledigt nu när nationaldagen är en röd dag. Vet inte jag ska fira den något, ärligt talat så vet jag inte hur man ska fira den för det har jag aldrig gjort om jag ska vara ärlig. Det kanske är flera än jag som inte vet hur man firat den. Här i min lilla by så vet jag inte om det händer något speciellt. Det är nog mera i städerna som man har något speciellt på nationaldagen. Tjo hejsan!!!

Inga kommentarer: