söndag 22 juni 2008



Ja nu har vi grillat i tre dagar. Min dotter kan ju inte grilla där dom bor, så det är ju klart att man grilla för vi bor ju inte i ett hyreshus så vi kan ju grilla när vi vill. Igår satt vi ute och åt men idag blev det inne var inte så varmt ute som igår. Det är ju lite mysigare om man kan sitta ute och äta, för det är ju sommar. Men man får väl hoppas det blir varmt så man kan vara ute och så torrt att inte knotten orkar leva för de är då för hemska, undrar vad dom gör för nytta i naturen.Vad är det för djur som äter dom????? Det undrar jag, myrorna kanske ha ha. Nu i kväll var vi ut till min kusin och fikade, alltid roligt att åka dit dom är så mysiga hon och gubben. Sen har min son kommit hem från fästmön. Han ska jobba imorgon och på tisdag sen har han nog inget mera jobb vad han vet nu.
Se har jag gjort fotbad igen, ska försöka få bort alla små sprickor som är kvar. Jag är redan på god väg hade bara pimpstenen och skrubben denna gång, förra gången hade jag en bladkniv och skalade bort löst skin. Det är så skönt fotsvårdskitet jag köpte från PartyLite, så nästa gång jag ska på party eller ha ett själv så ska jag köpa till kroppen, man får väl köpa lite då och då så man får hela. Man tjänar ju på att ha ett själv, men man ska ha tur att det kommer några och att dom handlar, för det är ju det som man får procent på och kan handla.

Inga kommentarer: