måndag 2 juni 2008


Idag gjorde jag en rabarber kräm, tror aldrig jag gjort det förr. Blev så sugen på det när jag såg rabarbern i landet. Tänkte på min mormor hon brukade jämt ha rabarberkräm. Men det var gott så det åt jag innan jag tog bilen till biblioteket. Var ju uppe innan tuppen han vakna idag, kvart över åtta skulle jag vara hos tandläkaren och gubben halv nio så vi måste ju åka straxt efter halv åtta. Vi går hos tandläkare i värmland så vi har ca fyra mil att åka först. Jag fick min bettskena och gubben sin tand lagad.

Handlade blommor av blomster handeln som var här på torget idag. Så nu har jag planterat blommor i krukor som jag har ute. Jag vill inte ha några blomsängar att rensa ogräs i så den vi har nu framför huset ska bort, ja alla vi har ska vi ta bort. Det går så bra att ha blommor i krukor, där blir det då inget ogräs man måste rensa. Och så var vi upp till kyrkogården med blommor på graven till våra flickor, så nu har dom det fint med en rosa nejlika och gula tagets. Så nu är jag nöjd, fast jag hade ju ingen ängel att sätta med. Den som jag haft förr har blivit förstörd, så jag för hålla ögonen öppna så jag hittar en ängel till mina ängla barn.

Inga kommentarer: