lördag 31 maj 2008



Vilken härlig dag med sol och värme, nu kan man njuta riktigt ordentligt. Man behöver ju inte ligga i solen, det går lika bra i skuggan för där har jag varit och det är alldeles lagomt. Bakade bullar på förmiddagen, de tar ju slut på en gång. Vet inte när jag bakade så mycket som jag gör nu, det är roligt. Tänkte baka mandelkubb någon dag. Min dotter har målad det sista som var kvar av trädgårdsmöblerna. Det är lite bättre med min lilltå idag men det känns när man sätter en sko på foten det går bra när man är barfota. Har varit ute med min dotter så hon har övningskört vi tog en långsväng efter gamla grusvägar och det går riktigt bra. Visst är man lite rädd i mellan åt men ändå inte så mycket. Oj jag har gjort rätt så mycket idag när jag tänker efter. Det kom två killar på moped hit en av dom är klasskompis till min dotter, riktigt roligt när dom kommer. Kul att se dom för nu är dom ju så spridda så man ser dom ju så sällan. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske skulle man komma och provsmaka bullarna någon dag.Kakan du bjöd på härom dagen var ju jättegod så då måste bullarna vara det också.Kram