fredag 30 maj 2008


Idag har det varit lite svettigt, men jag ska inte klaga för jag har längtat efter sol och värme. Har varit på sjukgymnastik idag, åkte hemifrån runt halv 12 hade lite ärenden att göra innan jag skulle på mingymnastik. När jag var inne på Lidel och handlade så slog jag väl i lilltån tyckte det gjorde lite väl ont men tänkte inte så mycket mera på det, såg att en bit av nageln satt löst så den tog jag bort när jag kom till bilen. Men jag fick se när jag kom hem att lilltån var blå så inte undra på att det gjorde ont. Vaknade med huvudvärk gjorde jag också så dagen började ju på "topp" kände i går kväll att det var på G och nu i kväll är den här igen, mycket kan jag klara men tar det huvudet ja där går gränsen. Man får ju äta värktabletter som om det vore karameller. Men vad ska man göra man måste ju funka något så när. Ska gå och lägga mej men först måste jag flytta på Bäbi och hon blir sur. Tänk hon ska ligga på min kudde och där vill jag också ligga så när jag flyttar på henne så blir hon jätte sur så man får passa sej för sura katter ha ha. Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah ja dessa katter hahah är de inte gubbarna som är sura så är de husdjuren hahaha.Ja fy fan och de som gör så jä..ont att slå i tårna.ja då vet du att du lever när både tån och huvudet värker hahah.ja hoppas du har mindre ont i morgon kram kram från kusin vitamin

Anonym sa...

Ja du katter har som sagt sina favoställen. Du har tydligen en väldigt skön kudde. Hoppas din tå blir bra snart. du som tyckte att dina fötter blev så sköna efter spa behandlingen i torsdags.Kram