torsdag 22 maj 2008



Så här känner jag mej idag. Trött och sliten. Har varit på bibblan idag, där fick jag klippa och klistra in det som händer i vår lilla by i en speciell pärm dom har som man kan titta i om man vill se vad som hänt. Glömde ju jag bakade bullar igår medan jag väntade på att få åka in till doktorn igen. Min son ville ha bullar med sej ut i skogen och vad gör då en mamma; jo hon bakar bullar. Så nu får han ta med sej bullar och inte bara limpsmörgås varje dag. Gubben har fixat med middag nu när jag kom hem, det var kyckling och ris. Jag älskar kyckling är bland det bästa jag vet. Skulle nog kunna äta kyckling varje dag om jag fick. När jag och min svägerska var till Turkiet på semester för några år sen då åt vi kyckling varje dag. Nu ska jag vila en stund så man orkar med kvällen.....

1 kommentar:

Anonym sa...

ja trött och sliten blir man men de går över efter ett tag..Ja bullarna var så goda så.Ja vad gör man inte för barnen jo man gör allt hahah..Kram kram kusse mussen