fredag 23 maj 2008



ja hej å hå farbror frej. Ja nu har jag tagit mej min runda, men aj,aj,aj lilla jag vad jag har fuskat nu ett tag. Men va f.....man hinner inte allt. Nu har jag ju min arbetsträning som jag går på. Men det är väl ingen ursäkt man kan ju ut och gå ändå. Men inte jag ser ni, för jag hinner inte ha ha, men den som inte varit sjuk förstår inte vad mycket det krävs av den energi man har. Nu har jag varit och gjort eld i pannan så min son kan duscha när han kommer hem från skogen. Ska han inte till fjällan sin när han slutar. Se det blir till att stå givakt med maten i högsta hugg för nu är det bråttom ha ha ha. Skämtar bara men bråttom det får han för nu har de ju inte träffats på två veckor, det är är en lång tid när man är kär.

Och gubben är och besiktar volvon, få se vad det är för fel på den, han får väl spader på alla bilar vi har. Han hjälpe sonen med bilen igår, han hade pys punka på ett framdäck och det slutade med att de blev två bättre begagnade framdäck. Sen har ju vår dotter haft haveri på sin lilla bil, ja det har inte varit annat än krångel med bilarna våra. Speciellt med min och dotterns bil.

Inga kommentarer: