tisdag 20 maj 2008







ja jädrar nu får jag åka i min bil igen, den gick igenom besiktningen idag. Men skulle den inte det nu när nästan allt är bytt. Min rika gubbe (ha ha) har kostat på den ca 12000 kr så det får jag nog äta upp ha ha. Men skönt att få igen den jag är så nöjd med den så. Sitter och funderar på vad jag gjort idag. Ja vad kan det vara var till stan besiktade bilen, varit på bibblan lagat mat ja så var det slut på den här dagen snart Men vet ni har inte gubben bakat semlor nu igen ha börjar bli bra haj på bakandet. Nu måste jag kila för nu kommer det främmande Tjingeling.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad skönt att fått tillbaka bilen,ja han har väl ine så mycket att lägga pengarna på,så de kan han lägga på dig hahahaa..Ja du jobbade idag också då blev de en lång dag i och med att du var in tillstan också ja hej och hå vad de går kram kram kussen