måndag 19 maj 2008


ja då har man dragit med snabeldraken idag igen. Det är ett fasligt rännande med den. Gubben och sonen sågar så de drar in fullt med spån över golvet. mäst blir det på mattan i hallen och den är terrakotta färgad så allt syns ju på den. Gubben stekte pannkakor tills jag kom hem idag. Ha ha jag gjorde smeten innan jag åkte till bibblan. Det finns allt en och annan snö fläck kvar, med det går fort när den smälter bort sköööönt...... var lat tog bilen ner idag, först menade jag ta cykel men när jag kom ut så var det snöblandat regn som kom så då bestämde jag men för att ta bilen. Ena stunden skiner solen och nästa då är det mulet, men det gör inget bara det inte snöar. Ska gå upp till min svägerska med grejer som min dotter ska ha, skickar bud med hennes dotter så får dom göra upp om när de kan ses. Hon skulle till apoteket och hade id kortet hemma,lite svårt att få ut recept utan id.

Inga kommentarer: