tisdag 27 maj 2008

Idag har vi satt potatis, våra vänner var också med och det hade sina barnbarn med sej så de fick sätta potatis. De satte potatis vid vårt andra hus som vi har köpt det är bara mitt i mot där vi bor. Vi köpte huset och har renoverat det så där bor min mamma när hon är här. Men hon är för det mesta uppe i Älvdalen. Vi har fräst upp ett land där så vi kan sätta lite potatis.


På eftermiddag efter att vi ätit var jag ut till min kusin på fika. De bor en bit från den lilla by jag bor i. Men vår by är som stor stan mot hennes pytte lilla by. Men de bor jätte fint. Lite längre fram mot sommaren brukar de gå kossor i hagen på andra sidan vägen där hon bor med sin familj. Men det kom en kusin till, till mej hon är 24 år och har den mest godaste lilla kill som helst han blir 8 mån i juni. Ja hon är kusin med henne som jag var till också. Ja ni vår släckt är så krånglig så den går jag inte in på.

Inga kommentarer: