måndag 26 maj 2008


Gud så härligt det är nu när man vet att det blir varmare och varmare. Men någon riktig värme är det inte riktigt än,när solen går i moln så blir det lite kyligt. Har varit på bibblan idag, har klippt och klistrat så nu är jag klar med det. Det är då så lugnt och skönt att vara där inget stress alls. Min dotter åkte hemåt i morrse hon började jobba kl halv 10. Det är så kul när hon är hemma min lilla gumma. Fick fylla på min andra dotters kontantkort med 100 kr, det gör jag via hemtelefonen det går så bra och enkelt är det också. Klart man hjälper sina barn det är väl ändå det bästa man har. Och så har hon ju ändå sitt studiebidrag att klara sej på och det är ju inte så mycket 1050kr och 200 betalar hon för sitt mobila bredband. Så hon har inte så mycket kvar att röra sej med, men hon är ändå duktig med pengarna. Det är inte jämt hon ber om att man ska fylla på mobilen. Minkusin var hit på kaffe nu på eftermiddagen, hon körde sin dotter hit och sen skulle hon själv på möte så ingen ide att åka så fram och tillbaks. Det är så kul när hon kommer man blir gladare efter att hon varit här min lilla kusin.

Inga kommentarer: