måndag 14 april 2008


Prison Break, vad det är spännande, men det slutar när det är som mest spännande, så nu får man vänta en hel vecka igen på nästa avsnitt. Idag har jag varit och ränt lite överallt. Var upp till min svägerska på förmiddagen, sen ner till ett par andra vänner vi har. Men jag har varit ute och tagit min promenad. Gick upp vid nio idag kunde inte sov längre, men det var tur jag han upp ur sängen innan telefonen ringde. min kusin har varit hit på fika innan hon skulle på föräldrarmöte. Bakade muffins av receptet på kladdkaka, fick iden av min kusin. De blev jätte goda muffins. Var till min kusin igår och hon har bakat sådana muffins. Ska baka lite mera nu under vecka så det finns lite fika bröd till helgen. Vår lilla dotter fyller 17 år så hon är inte så liten längre. Fast hon kommer ändå att vara vår lilla dotter.

Inga kommentarer: