söndag 30 mars 2008


Haha när katten är borta dansar råttorna på bordet. Nu har gubben åkt bort men kommer hem igen i morron. Min dotter åkt hem till sej för skolan i morron. Så nu är jag alldeles själv,så nu ska jag passa på att njuta av ensamheten. Vi går ju hemma hela dagarna jag och gubben så nu måste jag passa på. Har varit och hälsat på mitt brorsbarn idag, den lilla skrutten, men vad han vuxit sen jag såg honom senast. Han är så lik sin storebror så den lilla skrutten. jag håller på att brodera en påsk duk, han ju inte klart den nu till påsk men det kommer en till nästa år. Men vad det djävlas, jag syr och repar o syr och repar. Men, men den blir väl klar någon gång. Idag bakade jag pizza som vi åt till middag, den är så god den jag gör, det är en viktväktar pizza.

Inga kommentarer: