lördag 14 november 2009

Prosit


Nu har min lille bror med fru varit hit och fikat idag. Dom lånade vår kära volvo, för deras var det visst något fel på. Min kära seat har min dotter till sin kille. Känner mej lite vissen idag men det är väl förkylningen som är, dricker ju kanjang så det kanske inte blir mera än så här så då får man inte klaga. Gissa om jag blev snopen när jag tittade ut i morsse och mors bil var borta, då har hon dragit hem till Älvdalen. Ja hon skulle åka på förmiddagen sa hon i går, men det blev väl panik när det kom snö. Fast nu regnar dä. Nej nu ska jag gå ner och fortsätta sticka på strumpan jag börjat med. Tjillevippen...

1 kommentar:

livetiallmänhet sa...

Ja var de bra med bror och fru.. ja vad dom friar dessa ungar vi har, men min friar hemma denna helg..kram kusen