måndag 9 november 2009


hej alla mina goa vänner!! Jag lever ha ha. Får lov att skärpa mej lite med att blogga. Ja nu är allt hälge i frysen ha ha ha.... Det som har hänt; jag har lämnat in en arbetskadeanmälan få se hur dä går. Sen går jag på sjukgymnastik nu igen...men den jag går hos nu är då jätte bra. Skillnad mot den man gått hos förr. Jag har då inte haft huvudvärk på hela förra veckan.. dä ni.. Ja och så har vi haft lite försmak på vintern med snö..men den regnade bort till alla barns besvikelse. Kom till jobbet idag och en försökte åka skärtlapp men dä gick inte så bra, en annan ville skotta snö. Men lugn alla barn snön kommer..Bläääää tycker jag. Men lika bra den kommer så slipper man hämta den hahaha. Tjingeling nu kokar gubben kaffe så jag ska ta mej en kopp.

1 kommentar:

skarpatanten sa...

Kul att läsa att det går bra för dej, vi träffas ju aldrig och pratar. Sköt om dej. Kram. Kusin Marita