fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag


I kväll ska jag gå ner till min väninna och ta några glas vin. Har ett som heter silvaner, ska bli spännande att få smaka på hur det smakar. Phu nu har man gjort en vecka till och äntligen fredag. Var så trött i morsse när kl.. ringde så det första jag tänkte var; äntligen fredag.
Hämtade ut vitaminer som min doktor skrivit ut, det fattas B12 och folsyra i min kropp (ja hur man nu säger). Men det var då ena dyra piller. Så nu är man fattig som kyrkråttan igen, hämtade ut mina linser och dom var heller inte så billiga men nu har jag dom i 6 mån framåt.
Ska bli spännande att se vad man får för lön i slutet av månaden nu när man jobbar 50%. Och får 50% från f-kassan, något mera får man hoppas det blir i plånboken. Det har varit lite skralt på den frånten några år nu. Tjingelling

Inga kommentarer: