söndag 20 september 2009


ja nu i helgen har jag varit ner och hälsat på min dotter. Dom har flyttat till en 3:a hon och pojkvännen så nu kunde man röra sej utan att behöva vara i vägen för någon. Dom bodde i en etta förut. Min älskade dotter fyllde 24 år i fredags så vi var ner och gratulerade henne. På lördag var vi ute på stan och shoppade lite och så naturligt vis så var vi in på Ikea men där blev dä så bråttom så. Vi skulle vara hemma före 3 för då skulle hennes svärföräldrar komma på fika. Och vad mycket gott hon bakat (min dotter) så nu får man försöka hålla igen lite på fikabröd... På tisdag när jag var in till Stan så var jag in på direkt optik och provade ut nya linser, men vad bra det blev nu så nu kan jag läsa på mobilen mina sms utan glasögon ja nästan allt går det att läsa men blir det allt för smått då får jag ta fram glasögonen. Så nu är jag då så jätte nöjd med att jag äntligen skaffade mej linser, tänk vad skönt det är att slippa dessa glasögon.. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du verkar haft en mysig helg med dina kära...Ja hon är en riktig bakfia och gött är de också.
kram kram kussen