torsdag 27 augusti 2009

Linedance


ja då var man igång igen. Började på Linedancen igår igen. Gud så roligt dä var, så nu får jag hoppas det är lika kul nästa gång. Har varit borta dom sista 2 gångerna, energin har inte räckt till riktigt.
Men vilket piller göra det var med linserna då ha ha när man väl fått in dom i ögonen så är det ju frid och fröjd, men dom ska ju ur också ha ha ja ni det var inte så bara. Men skönt att slippa glasögonen är det ju men det har en nackdel och det är ju att jag ser ju inte att läsa så jag får ju ha ett par läsglasögon mä mej när jag går ut och till jobbet. Men, men allt har ju en baksida så är det ju bara. Tjoflöjt

1 kommentar:

lurigopalia sa...

Det börjar nog bli dags för brillor för mig med. idag skulle jag läsa innehållet på en burk o såg inte vad det stod. Det stod pyttesmått, men jag brukar kunna läsa det.här är kring trettio grader varje dag. och sommar..litelite regn för att skälja av lite skulle inte skada..ciao o kram