torsdag 7 maj 2009

Livets mening



Ja livet kan ta underliga vägar ibland. Men det finns en mening med allt, så är det bara. Jag tror ju vår väg i livet är bestämt av ödet. Inte alla som tror så men jag gör dä, det finns en mening med att saker händer i våra liv. Vissa går ju att rätta till medans det finns dom som inte går att göra något åt. Jag plöjer min nya väg i livet nu, jag tar dag för dag, vad framtiden har att visa mej vet jag tyvärr inte. Har kämpat nu i 5 år att komma på rätt väg genom livet. Jag har prövat min gamla väg många gånger men den slog mej alltid tillbak till samma vägsjäl varje gång. Men nu har jag kommit på rätt väg. Har varit på denna väg nu och den blir stadigare och stadigare för varje dag. Livet är hårt ibland men man måste ju ta sej igenom och jag känner ju att jag blir starkare och starkare för varje dag, som jag tar mej igenom. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du har blivit starkare med åren, känns de inte skönt ändå att känna sig stark igen.
kram kram kussen