lördag 16 maj 2009

Körkort


Ja nu har vår minsta dotter fått körkort. Så nu har dom körkort alla tre. Gissa om hon var glad igår när hon klarade körningen. Vi åkte till Borlänge och hämtade upp henne där. Efter vägen satt jag och gubben och undrade om hon klarat sej. När hon blev kuggad så fick jag ett sms "klarade det inte" men i går så stod det "ring" och då förstod jag att hon klarade det. Ja vad skönt, så i morron när hon ska åka hem till sej så har jag lovat att hon ska få ta min bil. Gubben handlade nya skjortor åt sej, de hade på dressman tag tre betala för två så han köpte tre skjortor och en tröja. Ska väl hjälpa honom att plocka ur sin garderob med gamla kläder som han inte använder längre. Så nu i eftermiddag så ska vi fira körkortet med kaffe och tårta. Man måste väl fira lilla stumpan. Tjingeling

Inga kommentarer: