måndag 13 april 2009

PHU



Ja nu känner man sej som en ur vriden trasa. Men det har väl ändå varit en lugn påsk trotts allt. Hade middag här idag, min dotters killes föräldrar var här. Jag har gjort tjärknöl och klyftpotatis. Dom är så trevliga hans föräldrar, men dom har ju en busig hund. Den pinkade in sitt revir här hemma haha. Ja det går att torka upp som tur är och inte luktar det som katt pink heller. Det har väl kommit några påsk kärringar och fått lite godis. Men det mesta fick vi äta upp själva ha ha. Ja nu var den här helgen över. Och nu börjar mitt jobb i morron på 25% ska allt bli spännande att se hur det går. Men jag är inte ett dugg nervös, dä går som dä går. Men jag får nog knalla ner lite tidigare än jag gjort dom här veckorna när det bara har varit arbetsträning. Nej nu ska jag sova min skönhets sömn haha. Tjillevippen

Inga kommentarer: