måndag 27 april 2009

Inte på humör!!


Usch nu idag är jag inte alls på något sällskapligt humör. Vet inte vad det är men jag känner mej orolig inombords svårt att koncentrera mej. Vi var ner och fikade hos våra vänner, men det va allt bra drygt. Gubben i familjen skulle komma upp och kolla på hockey. De får vara i mormors stuga för själv har vi inte kanal 6 som hockeyn går på. Hoppas jag får sitta här hemma för mej själv för jag är inte ett dugg sugen på främmande och sitta och försöka vara sällskaplig phu va drygt. Ja man kan inte vara på toppen humör jämt, alla har vi väl våra dagar. Tjillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

Jag har slutat låtsas.Jag säger helt enkelt jag är ur humör och vill inte umgås. De som är mina riktiga vänner förstår och uppskattar ärlighet.De som blir sura får bli det. Jag förstår dig precis.Hörde om Rositas olyka. hoppas hon inte får några men. Jag är rädd för motorcyklar jag har mist alldeles för många vänner i olyckor. Stanna hemma du och mys..kram på dig..