torsdag 5 mars 2009



åhåjaja då ska man in till stan igen, phu vad drygt. Dessa resor ta ju så mycket energi av det lilla man har. Hon som jag ska träffa idag ringde till biblioteket igår och undrade om det möjligen finns en chans att jag skulle få jobba där på 25% men det gör ju inte det. Så få se vad hon kommer med för erbjudande. Nu i April den 14 så ska jag börja jobba 25% men den svåra gåtan är ju VART. Jag har ju min tjänst inom barnomsorgen men där kan jag inte vara, det står klart och tydligt i mina papper efter utredningen att inom barn-äldrevården ska jag inte vara. Jag var allt och dansade igår det är ju så roligt, men en halvtimme efter fika stunden fick jag allt ge mej. Det funkar helt enkelt inte längre. Men man får ju var glad för den tiden jag hänger med. Nej nu mina vänner måste jag nog börja på att tänka på färden till stan. Gubben ska ner till vattenskadade badrummet. Tjillevippen

Inga kommentarer: