söndag 14 december 2008



Ja igår kväll var våra vänner här på glögg och pepparkakor. Till dom hade jag ädelost och vindruvor, det är så gott med ädelost på pepparkakor. Jag dukade med våra fina jultallrikar, det är ju så sällan man kan använda dom. Så igår tog jag allt fram dom. Sen åt vi tårta ocg drack kaffe. Våra vänner har varit på 6 års kalas, deras barbarn fyllde 6 år. Och dom har gjort en barbi tårta till henne, men den tog inte slut så då hade dom den med sej den upp till oss. Idag när jag vaknade så hade jag världens huvudvärk, gud vad drygt det är med denna huvudvärk. Sen trodde jag det var måndag idag, jag fick fundera länge innan jag kom på att det måste vara söndag. Vår dotter körde jag inte till bussen eller hur gjorde jag. Så jag var allt lite osäker när jag gick ner vad det var för dag. Men det är ju söndag. Tjingeling

Inga kommentarer: