måndag 6 oktober 2008

Ullared


Ja nu har jag varit dit igen en lördag. Men nu är det då defensivt aldrig en lördag. Det var så mycket folk så man kom knappt nära någonting, men lite hittade jag så pengar gick det då åt. Min minsta dotter hon handlade mycket kläder till sej själv och annat smått och gått. Min andra dotter och hennes kille köpte mycket dom ska ha med på resan till Thailand, dom ska vara borta i 3 mån så det är mycket dom behöver ha med sej. Sen köpte dom kläder till sej själva. Så igår körde jag min minsta dotter hem till sej, går inte att sitta på buss och tåg med alla dom sakerna. Hon körde också hela vägen hem från Ullared (42 mil) så nu fick hon övningsköra riktigt ordentligt genom rondeller och lite avstickare när vi körde fel, men hon fixade det fast hon blev nervös när det krånglade. Men jag tycker hon fixade det bra.

Inga kommentarer: