måndag 13 oktober 2008



Nu i eftermiddag var jag ut till min kusin och fikade. Gubben jagar ju älg och hennes gubbe jobbar. Så vi hade en mysig eftermiddag-kväll. Hon har en luftmadrass som är som en säng i vardagsrummet och den låg jag på, å gissa om det var skönt. Där låg jag, kusin vitamin låg på soffan där låg vi och skvallrade och pratade det var så skönt. Ja blev kvar bra länge var nog hemma runt halv 8. Jag har tagit mej en promenad idag och så har jag bakat bröd, turkiskt bröd men jag bakade nog ut dom för mycket för dom blev lite för hårda, inte värre än att jag kan göra nya det var inte så svårt. Sen ringde jag min samtalsterapuet och vi pratade en stund. Har inte mått så bra efter att jag slutade på äldreboendet. Jag vet att det var rätt det jag gjorde, men ändå så har men någon slags skuldkänsla. Jag vill ju att det ska fungera, längtar efter att få ordning på livet. Men men....det ordnar sej så småningom. Tjillevippen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska se att det ordnar sig snart.Rätt som det är innan du vet ordet av så har du kommit rätt här i livet.Kram

Anonym sa...

Ja de blir säkert bra till slut med allt...Ja de var så mysigt när du var här kram kram syns i morgon när vi ska umgås en heldag igen MYSIGT Kram kussen