fredag 3 oktober 2008



Ja nu är fredagen här, nu ska jag lägga mej och vila någon timme sen bär det av mot Ullared. Mina döttrar och en pojkvän och jag. Det ska bli spännande det var ett tag sen jag var dit. Var in på sjukgymnastik idag, men vi pratade så mycket så det blev inte så mycket med gymnastiken. Ja ni åhåjaja vad ska detta bli jag ska försöka att ha tid för mej själv och det är här jag inte riktigt vet vad hon menar, men det löser sej väl skulle jag tro. På måndag börjar jag inte förrän kl 11 och vad det ska bli skönt att slippa gå upp så tidigt. Tjillevippen nu måste jag blunda en stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja kör försiktigt och ha de bra och hoppas du inte är allt för trött när du kommer hem igen.Ska bli mysigt att åka med dig till falun på söndag.. Ja hoppas att de blir bättre när du börjar klockan elva..Men de kanske inte är tiderna de beror på utan jobbet i sig,men man får väl tro att de är tiderna kram kram kussen