onsdag 1 oktober 2008



ja nu har jag duschat och satt på mej pyjamas så nu ska det inte dröja länge innan jag ska gå och lägga mej. Vet inte men de här senaste dagarna har jag varit helt slut, sov lite efter att jag kommit hem idag. Men det blev inte så länge ca halv timme. Nu låste jag dörren men då var det min dotter som ringde och ville ha hjälp, så efter det provade jag inget mera. Måste nog ändra min tid känner jag för det här går inte, kan inte gå och vara halv död hela dagarna. Visst har det varit bra mellan 8-10 men jag måste ha ett liv också. Idag har jag gjort en kantarell omelett som vi ätit nu i kväll, våra vänner var hit och åt. Sen har jag fått mina partyLite grejer, men vilken röra det är med alla saker som man ska packa ihop åt dom som var hit på party. Fick ringa min svägerska så hon kom ner och hjälpte mej det blir lite svårt när det är set dom köper och nummer hit och dit, men nu är det klar så nu får dom sina partylite saker. Jag fick katten som dom har tycker den är så fin, det lyser bus i ögonen på den, ja den är så härlig. Tjillevippen

Inga kommentarer: