torsdag 2 oktober 2008


ja jädrar vilken dag, har huvudvärk så jag vet då att jag har ett huvud. Nu har jag ändrat mina tider så till veckan börjar jag kl 11-13 få se om det blir något bättre. Drog fram snabeldraken när jag kom hem så nu är det gjort, fast jag skulle ju behöva skura golven men det får vara till en annan dag. Städningen är inte hela världen. Sov nästan två timmar efter damsugningen och inte blev jag piggare av det heller. Vet inte vad jag ska göra åt det, har var ute och gått min promenader så jag fick skavsår så då var de färdig gått och inte piggare av det heller av promenaderna alltså. Men nu ska jag lägga mej och sova så tjillevippen på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fy undra vad dom menar hur länge övergången ska vara,de var som du sa här om dagen att man känner din kropp bäst själv..Ja fy fan vad de är jobbigt med huvudvärk och jobbigt när den aldrig går över..Ja och inte blir du nå piggare av promenaderna och inte av att sova heller måste kännas hopplöst..Du ska komma någon dag men jag tror jag rean gått i ide hahahhaha men ska ta ig i kragen kram kram saknar dig tur vi har sms i alla fall kussen

Anonym sa...

Det är inte roligt att vara trött jämnt. Du äter väl inte blodtrycksmedicin???? för det kan vara den som gör dig trött också.Hoppas du blir piggare snart.Kram Helena