söndag 12 oktober 2008



Det blev så sent igår så jag orkade inte skriva. Igår städade jag och min dotter, jag damsög och hon torkade golv. Har inte orkat med att städa, var ju så trött och slut efter mina timmar på äldreboendet så jag hade ingen energi över. Men tur jag har en snäll dotter som hjälper mej, så nu är det rent och fint igen. Min mamma och hennes gubbe kom i torsdags men nu åker dom hem till Älvdalen igen. Min mamma har blivit opererad i foten så hon ska till Mora och ta bort stygnen, sen får hon linka på i ytterligare tre veckor. Idag är det fint höst väder så jag ska nog ge mej ut och ta en promenad. Konstig blir det för nu har jag inget "jobb" att gå till i morron. Älgjakten börjar i morron så gubben och sonen ger sej iväg kl sex i morron bitti. Så jag blir själv hemma hela dagarna nu när dom jagar. Så till helgen så är det till att hålla på med kött. Fy vad tråkigt, men skönt sen när allt kött är i boxen. Idag ska jag göra pizza till middag får nog göra två, ja vi får se det kanske räcker med en.

Inga kommentarer: