tisdag 23 september 2008

Vilket åkandets det är så fort man ska någonstans. Nu har jag varit in på cellprovs tagning och det var då gjort på ett ögonblick, men man ska vara glad att man får komma på sådana undersökningar. Passade på att hälsa på min faster, så vi var ute på en shopping runda, ja runda och runda hon skulle till Jysk och handla sen var vi in på Dollar, men vad dom håller på och gör om där. Det blir allt bättre nu när det blir klart, var lite rörigt där nu. Träffade min gamla terapuet när jag skulle gå ut från lasarettet så vi pratade en stund, kul att träffa honom. Han har varit med på min resa från början fram tills för ca två år sen, när han slutade på fvh och började på något som heter samtalsenheten. Men nu är jag en stor flicka så nu klarar jag mej nog själv ha ha. Ja jag ska inte träffa min terapuet förrän i december och det är stora framsteg ska jag säga, från att ha träffats varje vecka och sen en gång i månaden och nu med tre månader till nästa gång vi träffs. Men men..... nja vi får se. Nej nu ska jag lägga huvudet på kudden så Tjillevippen.

Inga kommentarer: