torsdag 25 september 2008


Tänk vad skönt det är när solen skiner varmt och skönt är det också, fast på morron är det inte speciellt varmt. Men det är bara att sätta på sej mössan och vantarna när man cyklar till "jobbet". Idag när jag kom hem så började jag med att ta ner dom gamla gardinerna i vardagsrummet, sen putsade jag förstren och satte upp nya, sen damsög jag det måste ju också göras i mellan åt. Det är väl dax att börja vandra runt från rum till rum nu innan det blir för kallt. Sen nu i kväll har min kusin och hennes barn varit här och vi åt pizza som jag gjort, jag gjorde kebab pizza och den blev då jätte god, ja det tyckte dom också. Lite mysigt hade vi sen gjorde oss varsin drink, så hennes son fick köra hem lite gott lär man allt unna sej ibland fast det inte är helg. Tjingelling

Inga kommentarer: