fredag 19 september 2008





Oj oj nu har jag sånn där hemsk huvudvärk igen, fick upp engån i natt och ta värktabletter. Sen har jag tagit några till nu under dagen, tycker det är så drygt när man har ont i huvudet. Har varit in på sjukgymnastik idag och det går bra. Men jag har inte gjort så många övningar mest liggande för jag är trött och har mera värk i kroppen nu. Men man får väl räkna med det nu till en början, man är väl ovan att vara ute bland mycket folk och rörelser. Men man man ska ha ett liv också, kan inte vara meningen att man ska jobba och sen hem och lägga sej och vila så man orkar med resten av dagen. Då får det då vara för jag måste kunna få leva, kan aldrig vara meningen att man ska gå så här med värk. De får väl leta fram något nytt om inte det här går. Min kusin var här en sväng nu i kväll, våra kära vänner var också här så det blev lite liv och rörelse i vårt lilla kök. Men det är så roligt när det kommer någon och hälsar på. Bjöd på kantarell stuvning och smörgås till kaffet, har hittat sånt gott recept på just kantarell stuvning. Ska lägga ut den på bloggen senare om jag kommer ihåg för det var just det också, minnet är lite klent ibland. Tjillevippe

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de är alltid så trevligt att fika hemma hos er,och era vänner är också så trevliga och mysiga.Nej de är inte meningen att man ska sova och jobba man ska leva också håller med dig.kram kussen