måndag 22 september 2008


Ännu en dag har gått. Imorgon ska jag inte till "jobbet" ska till lasarettet på cellprov. Det är tidiga kvällar nu för tiden ha ha, men jag är inte lika trött som första veckan men jag har en värk nu som jag får ta tabletter för. Nu vet jag inte om det kommer av att jag tvättade bilen igår, ja vi får se var det bär. Tycker det är kul men.....vet inte om det är min grej, men det visar sej. Idag var vi bjudna till våra vänner på lunch "köttsoppa" den var jätte god sen till middag gjorde jag pannbiff med stekt lök till. Den eviga maten nu är jag i en period där jag inte vet vad vi ska ha till middag tycker det blir det samma hela tiden. Nej nu har jag heller inget mera att skriva om heller ha ha. Ska in i duschen sen kommer sängen. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

a vad gott med köttsoppa,ja hon är duktig att laga mat din vän.Men de är du också men man känner i bland att de blir desamma och desamma hela tiden.Ja hoppas att värken försvinner för dig snart för de är inte meningen att du ska äta värktabletter för att orka leva..Sköt om dig så hörs vi kram kram kussen