lördag 27 september 2008


Ja så här känner jag mej idag. Men jag har damsugit ur sängarna idag och bäddat rent. Så det blir då inget mera idag. Jag orkade inte ute på datorn igår, jag blir så slut efter att jag varit på sjukgymnastik i stan. Jag brukade göra en avslappnings övning när jag började och den ska jag försöka göra här hemma få se om den hjälper. Har lite svårt att varva ner när jag kommer hem efter mitt "jobb" så då gnor jag på som en tok här hemma. Men det är mycket med den här kroppen som man inte riktigt kommer underfund med. Det är mycket av mitt gamla jag som finns som kommer fram nu, tankarna om hur jag ska hinna med både hem och jobb, mej själv det är ju mej som jag ska tänka på vad jag orkar med. Det är det här som är så svårt just nu, så när jag kommer hem så är det avslappning jag ska göra först få se om tankarna blir annorlunda efter avslappnings jag ska göra. Ja så här är det just nu. Igår när jag kom till "jobbet" så var det en som jobbar där som jag inte sett förut, och hon frågade mej vad jag gör där. Och det var då den bästa dagen på den tiden jag varit där, hon förklarade hur dom gör, varför dom gör just så ja hon visade mej mycket och hur man ska tänka för att göra det så bra för kroppen så man inte skadar sej. Förut så har jag ju titta på och lärt mej lite därifrån vissa rutiner, men allt vet man ju inte så nu är det ännu roligare att vara där, ja det blir roligare och roligare. Tjingellin

Inga kommentarer: