onsdag 10 september 2008



Ja ni mina vänner! Idag har jag försökt vila en stund efter jag kom hem från "jobbet" men inte ska ni tro det gick. Mamma kom och hon ville jag skulle följa med ner till folketshus där dom var med glasögonförsäljning kommer inte på vad dom heter just nu. ha ha vem kan komma på sånt när man är halvt medvetslös ha ha. Provade en gång till på eftermiddagen men det gick inte då heller för då ringe telefonen och sen kom mamma in en gång till så då gav jag upp. Har varit och dansat linedance och det gick väl så där, men på slutet funkade ingenting totalt stilla i huvudet. På äldreboendet går det väl rätt så bra, vet inte riktig vad man kan säga har ju bara varit där två dagar än. Så vi får väl se hur det blir det får tiden utvisa. I morron ska vi åka ner till vår dotter och hälsa på en sväng, känner att jag vill det trodde först jag skulle få åka själv, men nu ska gubben med och det är ju skönt för är jag lika trött i morron som idag då vet man aldrig vad som kan hända. Tjillevippen

Inga kommentarer: