söndag 14 september 2008

ja då var det dax igen att krypa till sängs. Har varit ut till min kusin nu på eftermiddagen och fikade, ja gubben var väl också med. Har inte gjort så förfärligt mycket idag heller, har tvättat och äntligen hittat på vårt element som jag brukar ha i tvättstugan nu när hösten kommer. På vinter har vi förugn så då torkar tvätten över natten. Men nu innan det blir kallare så går det inte så bra med förugnen och då har jag elementet till hjälp. Letade ju som en tok efter det igår och hittade det inte. Inte undra på att jag inte hittade det för det har min pappa lånat, men nu har jag fått det tillbaks. Vår dotter har åkt till sej, det är ju skoldax igen i morron. Men hon är ledig på fredag så hon kommer hem på torsdag. Och jag ska till mitt "jobb" börjat kl 08,00-10,00 så få se hur det går den här veckan. Förra veckan var jag helt slut så det blev inte så mycket av dagen, jag orkade ju ingenting. Tjingelling

Inga kommentarer: