onsdag 24 september 2008



ja då var det dax att krypa till sängs igen. Dagarna dom bara susar fram. Idag var min kusin hit och hälsade på och hon är då för rolig vad man får skratta. Idag var jag på "jobbet" det blir roligare och roligare men samtidigt så har jag värken i kroppen som inte vill släppa taget så vi får se vad det blir. Sen jag kom hem har jag varit lite konstig i magen den mullrar som om åskan gick ha ha. Nu har ett till av mina brorsbarn fått körkort, tänk vad stora dom blir, så nu blir det väl att ragga runt nu till helgen. Vår dotter och hon dom umgås, ja dom är bästisar kan man säga. I morron kommer min kusin och hennes två barn hit och äter pizza, ska göra en kebab- och skink pizza. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

ja kul att du tycker de är roligt att vara där du är i alla fall trots värken..men de kommer juinte att gå om du bara får ondare och ondare...Ja de ska bli trevligt att träffa dig igen i morgon kram kram ja man får allt skratta åt dig med hahah kram alltid trevligt att vara hos er kussen