måndag 8 september 2008


Ja då börjar allvaret i morgon då. Ja vi får se vad det blir i morron, om det blir en genomgång av mina uppgifter och jag får gå runt och se mej omkring, har inte en susning. Men det blir säkert bra får då hoppas det i alla fall. Tänk idag har det då regnat nonstopp hela dagen, inte undra på man blir grinig och sur. Har inte varit utanför dörren mer än hämtat posten. Har gjort klart med gurkan idag, så i morron ska den vara klar mmmm va gött det ska bli. Min kusin var in på fika en stund nu på eftermiddagen, hon kommer med sitt skratt och sin glädje så man blir glad av att hon kommer. Nej nu ska jag sätta mej och laga mina byxor dom är lite förslitna mellan bbbbaa. Sen ska jag lägga mej och läsa och sova få se om man kan koppla av så pass att man kan sova så man inte är rädd för att försova sej. Tjingelling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja man blir på så bra humör när man är hos dig..Ja nu börjar allvaret igen för dig PUH men man kommer väl in i de så småningom,men de är en omställning att gå upp så tidigt vi syns sen kram kram kicki