torsdag 18 september 2008



Igår var vi till vår dotter på kalas, hon fyller år idag hon blir 23 år inte klokt vad åren går. Hon är ledig onsdagar så därför hade hon kalaset igår. Hon hade en så god chokladtårta med hallon i och hon har bakat bullar, kakor o maränger. Ja hon är en riktig pyssel fia. Hon älskar att baka och pyssla. Vi fick med oss bullar o kakor i massor när vi åkte hem. Vi träffade också hennes killes föräldrar vi har aldrig träffats så det var kul, dom var så trevliga så. Vi var hemma vid halv 10 i går kväll. Så när jag skulle skriva igår så har datorn hängt upp sej så jag orkade inte starta om den igen så därför blev det inget igår.

I morse var jag allt trött när jag skulle upp, man är ju inte van att gå upp så tidigt. Har funderat på att ändra tiden när jag tar mina tabletter som jag måste ta varje dag. Jag tar dom halv tio på kvällen ska nog ändra rill nio så kan jag lägga mej då för jag är bra trött och slut när kvällen kommer. Men just nu är jag inte så trött, så när jag kom hem idag så tog jag fram min snabeldrake så nu är det gjort. Ska gå ner i källaren och hämta upp tvätt och lägga in nytt i maskinen. Det är väl inte annat än tvätta och städa. Gubben är ute och ska byta stötdampare på min bil fram dom är dåliga sen ska jag bara ställa in framvagnen så är allt klart, men det får bli en annan dag när det vet jag inte, men före innan jag ska sätta på nya vinterdäck. Phu det är mycket med bilarna man vet då vart alla pengar går. Tjillevippen

Inga kommentarer: