söndag 28 september 2008



Idag var min lilla dotter lite bakis, så kan det gå när man är lite för tarv på det goda. Men man lärs sej sina begränsningar så småning om. Idag har jag varit ute på en liten promenad och fick jag inte skoskav av mina "nya" skor dom har jag haft ett tag nu och jag har gått i dom förut och klarat mej, fast inte när dom var sprilans nya då fick jag skavsår men nu när jag gått i dom så tycker man att man ska klara sej. Nu på eftermiddagen var min kära kusin här och vi fikade, hon är allt för härlig min lilla kusin. Min son kom hem i kväll från sin flickvän som han har borta i Gullspång, det är en bit att åka tror det är ca 15 mil och hon bor lite utanför i Hova, dom har varit tillsammans nu ett bra tag. Och min dotter åkt hem till sej hon ska ha apu nu snart börjar v 45 så hoppas nu att hon får apu platsen som hon ringde på i fredags när vi kom hem. De skulle höra av sej nu på måndag så hoppas det går bra, då får hon göra det hon vill syssla med ljud, hon har den inriktningen på gymnasiet hon vill bli ljud tekniker. Tjillevippen

Inga kommentarer: