söndag 21 september 2008

Härliga söndag



Å det är inte sant. Man blir så glad nu när man äntligen får se solen, nu är det andra dagen på rad som den skiner, den har allt lyst med sin frånvaro länge nu. Men nu har man ju så mycket man vill hinna med. Skulle behöva tvätta bilen och vaxa den sen är det fönstren som skulle behövas putsat, ja det är så mycket nu helt plötsligt Men jag tror det få bli bilen idag den behöver tvättas. Sen har jag volvon som jag ska damsuga ur, men se den får allt vänta tills en annan dag. Vi ska ha den när vi ska till ullared, ja kan ni tänka jag ska åka dit det ska bli kul. Bägge mina döttrar ska med och så en pojkvänn. det är inte så långt kvar innan vi ska åka tror det blir inte den här helgen som kommer men nästa på fredag åker vi. Ja inte för att man har så mycket att handla för men det ska bli kul i alla fall att få komma dit och vandra i affären. Ja ja nu måste jag kila om det ska bli något gjort i dag. Tjillevippen

Inga kommentarer: