tisdag 30 september 2008


Hejsan! igår orkade jag inte skriva något på min kära blogg. Vet inte men "jobbet" tar den lilla energi jag har. Jag är ju nu och prövar på hur det känns inom äldrevården. Så igår duschade jag en tant för första gången, och skulle det inte krångla lite. Jag visste ju inte hur duscharna fungerar skulle ha så vattnet kom i handduschen och inte uppifrån. Så jag fick tillslut gå och hämta hjälp tanten hon fick den ena efter den andra kallvattnet över sej, men det ordnade sej till slut men vad jag var svettig sen efteråt. Men det slutade ju lyckligt den lilla tanten var så glad och nöjd när vi var klara. Tur det var en snäll tant. Ja vad kan man begära när man inte vet och ingen som talar om hur det funkar. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att de inte visar hur det fungerar,lite dåligt med engagemang.Lycka till i fortsättningen.Kram Helena