fredag 15 augusti 2008





Phu nu har man varit in till stan, det blir lite intensivt när man har två tider att passa. Det tar ju hela dagen, vi åkte halv 09,30 och hemma igen ca 16,00. Först var jag till min samtalsterapuet och pratade, kände att jag behövde prata lite, jag har varit orolig en tid nu sovit dåligt tagit lång tid innan man somnat, haft
mardrömmar, så nu känns det lite lugnare igen. Sen var jag in till sjukgymnasten så nu är det igång igen och det känns också skönt för jag har en liten bit kvar att jobba med mej själv. Där emellan var jag och handlade, jag hade mina barn med mej så dom är ju med och hjälper till med att packa och hämta saker så det går rätt fort att handla det man sak ha. Dom släppte jag av på stan så dom gick där första timmen jag var borta. Andra timmen släppte jag av dom vid nya köpscentret i stan så dom fick springa runt där i affärer. Och så åt vi ute mmm.... vad skönt då slapp man laga mat idag. Det är bara gubben som var hemma så han fick laga sin egen mat idag. Innan vi åkte hem var jag och hämta min faster och hennes dotter, dom skulle med hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu det kan allt vara skönt att slippa laga den den där eviga maten ibland. En del dagar vet man inte vad man ska hitta på och laga heller för man är inte sugen på nåt specielt.
Kram Helena